مینی سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر به قسمت پایانی خودش در حالی نزدیک شده که قرار بود قسمت ۱۳ آن هفته گذشته پخش شود اما به خاطر طولانی شدن مراحل آماده سازی به تعویق افتاد.

سریال داریوش

همشهری آنلاین: هادی حجازی فر پیش از این که بازیگر باشد، کارگردان حرفه ای تئاتر است، کارگردانی که با حضورش در «ایستاده در غبار» شناخته شد و حضورش در فیلم ها او را بیشتر به مخاطبانش شناساند. حجازی فر بعد از کارگردانی فیلم سینمایی و سریال «موقعیت مهدی» دومین کارگردانی اش را در شبکه نمایش خانگی انجام داد. او که قبل تر با سریال «پوست شیر» خیلی دیده شد حالا با بازی در «داریوش» که کارگردانی اش را هم دارد. ، دیده می شود. اما خیلی ها معتقدند که کاش حجازی فر تنها در «داریوش» تمرکزش را روی بازیگری می گذاشت و اگر کارگردان سریال کسی دیگری بود مجموعه موفق تری از آب در می آمد.

کار سخت هادی حجازی فر در پایان «داریوش»

«داریوش» از سریال هایی است که حتما برای تماشای آن باید رده سنی را رعایت کرد. باید دید حجازی فر قصه پرچالش «داریوش» را چگونه تمام می کند؟
همه منتظر بودند که قسمت پایانی این سریال را ۱۸ مهر تماشا کنند اما تیم سازنده عنوان کرد که دلیل آماده نبودن قسمت آخر با تاخیر در انتشار مواجه شده است.
علاوه بر هادی حجازی‌فر، محسن قصابیان، مهرداد صدیقیان، سحر دولتشاهی، رامین راستاد و ژیلا شاهی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.
یکی از بازیگران پرسر و صدای این سریال محسن قصابیان بود. بازیگری که بسیار توانا در نقش بهرام حاضر شد و توجه ها را به خودش جلب کرد. قصابیان در نقش بهرام توانست با ضدقهرمان بودنش برای تماشاگر سریال جذابیت زیادی داشته باشد و در این نقش توانایی خودش را بیش از همیشه نشان داد. این بازیگر در چند روز اخیر در صفحه شخصی خودش عنوان کرد که که علت به تعویق افتادن انتشار قسمت آخر این سریال، به حضور همزمان این بازیگر در دو سریال و مشکلاتی که این تداخل به وجود آورده ربط داشته است. قسمت جدید «داریوش»، چهارشنبه ۲۵ مهر منتشر می‌شود.


قصابیان نوشته: «گرفتاری من در سریالی دیگر باعث شد قسمت سیزدهم دیرتر به شما برسد. ارادت و سپاس از همراهی بی‌نظیر شما و پوزش از تاخیر در پخش قسمت سیزدهم.» حجازی فر این هفته قصه داریوش و بهرام را تمام می کند و همه امیدوارند که این پایان مانند پایان بندی دیگر سریال های ایرانی عجولانه، خارج از منطق وسرهم بندی نباشد.

کد خبر 890344
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha